My blog is so that I can purge all of the random junk that floats through my head and also share some of the memories and moments of our daily life... good and bad. Life as a single, working Mom to a child with Asperger's (aka: Assburgers. Lol) and a sweet, yet energetic 3 year old boy can be a chaotic trainwreck...but it is also amusing and wonderful too.

Sunday, May 29, 2011

Guest Blogging in the Confessional

Eeek!  When Bekki From Chasing SuperMom asked if I would guest blog for her confessional I have to admit, I was kinda nervous, reluctant but excited.  It was the first time I was ever asked to guest blog.  I figured that the 2 whole people that actually read my blog would never ask me such a crazy thing!

I wasn't sure if I wanted to display my shortcomings and proof that I am not perfect for all the Cyber world to see.  I try really dang hard to keep up the image that I never make mistakes and I am doing everything the right way.  (ok, not really)

Well, I accepted her offer and today is the day that my failures and secrets are on display.

There are on her site under the confessional heading...scroll down a bit.  Click right here!!

enjoy..and please..try no to talk too much crap in your comments. 

Thank you Bekki for the oppotunity to get that all off my chest!

1 comment:

  1. I'm a mum of 3 with 2 on the spectrum and I can tell you your totally not alone in the whole screw the housework and cooking stuff! Takeaway is a godsend when you have picky eaters lol as for a having a perfectly clean and tidy hOusehold I can achieve that if I stop sleeping all together so screw that, if the kids are calm and happy I'm not gonna screw it up by turning on the vacuum lol


So...what did you think? I would love to know! Comments are appreciated!